Nieuwe artikelen

Sjoerd Stienstra

S. Stienstra De oprichter

Gratis voedingsadvies

Hier kunt u gratis uw voedingsschema plaatsen. Dat houdt in dat u opsomt wat u op een normale dag van uw dieet/voedingsroutine heeft gegeten. Ik zal uw dieet/voedingsroutine bekijken en tips en adviezen geven hoe u deze eventueel kunt optimaliseren. U krijgt eveneens bevestiging van de goede aspecten van uw dieet/voedingroutine. Om iedereen te kunnen laten profiteren van uw dieet of voedingsroutine en mijn voedingsadviezen wordt alles dat u post publiekelijk zichtbaar, ook mijn adviezen.

Deze mensen zijn u al voorgegaan. Bekijk ook hun voedingsschema's en bijbehorende voedingsadviezen.

De opmaak van uw voedingsschema

Probeer deze format aan te houden:

Maaltijd 1: 08.00: 1 kopje koffie, bord brinta, 1 banaan, 1 glas water
Maaltijd 2: 12.00: 1 boterham met cervelaatworst, 1 boterham met pindakaas, 1 boterham met hagelslag, 2 glazen melk
Maaltijd x: 16:00: etc.

Vergeet uw dranken niet te vermelden. Om een indicatie te krijgen van uw energiebehoefte is het tevens handig te vermelden wat uw gewicht en lengte is, en eventueel een schatting van uw vetpercentage (maar niet noodzakelijk). Het is ook handig om even aan te geven wat uw doelstelling precies is; afvallen, aankomen of gewoon op gewicht blijven.

Uw email-adres wordt nooit verkocht of weggegeven aan derden.

Sport-en-dieet beschikt niet over onrealistische, onhaalbare diëtistenadviezen, maar voorziet u daarentegen van effectieve en efficiënte trainings- en voedingstips die u kunnen helpen bij het bereiken van uw doelen op een doelgerichte manier, zonder daarvoor te hoeven betalen.
Over de Auteur | Contact